SPØRSMÅL OG SVAR
Her finner du ofte stilte spørsmål og informasjon om levering og produktene.
Hvor lenge går det før produktene blir levert?
Det tar normalt 2-5 virkedager fra bestillingen er mottatt til den blir levert i postkasse eller på hentested. Vi pakker normalt innen 24 timer og bruker Brings tjenester "Pakke i Postkassen" eller "Pakke til Hentested". Når en bestilling forlater vårt lager, kan det oppstå transportforsinkelser på grunn av faktorer utenfor vår kontroll. Vi har dessverre ingen mulighet til å påvirke hvor raskt en bestilling ankommer etter at den har forlatt vårt lager. For å få mer informasjon om pakkens lokasjon og forventet leveringstid, anbefaler vi å sjekke sporingen på transportørens nettside eller app.
Hvordan sporer jeg ordren min?
For å få informasjon om pakkens status og lokasjon, anbefaler vi å sjekke sporingen på transportørens nettside eller app. Sporingsnummer blir sendt på mail når sendingen blir behandlet i våre systemer.
Hvilken betalingsleverandør og betalingsmetoder bruker vi?
Vi bruker Nets som vår betalingsleverandør og aksepterer følgende betalingsmetoder for nettkjøp:
- Visa og Mastercard.
- Vipps.
- Riverty for faktura og betalingsutsettelse.
Hva skal jeg gjøre om jeg har mottatt feil vare?
Det første du skal gjøre er å sjekke mottatt vare opp mot ordrebekreftelsen for å finne ut om det er feilbestilling eller feillevering.
Om du har mottatt feil vare, sender du oss en e-post hvor du oppgir hvilket produkt du har mottatt. Vi vil da sende deg ny og korrekte vare. Vi vil legge en returlapp enten i eller på den nye pakken slik du kan returnere den feilsendte varen tilbake til oss.
Hva skal jeg gjøre om jeg har bestilt feil vare?
Om du har vært så uheldig og bestilt feil vare kan du legge inn en ny bestilling på den korrekte varen, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du "bytte av vare" og ordrenummer til varen som er feilbestilt.
Vi sender da en ny vare med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å returnere feilbestillingen. Når vi mottar den feilbestilte varen, refunderer vi varebeløpet tilbake til deg (minus frakten tur/retur).
Vi har 14 dager angrerett. Order som er eldre enn dette, tas ikke i retur.
Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?
Pakken blir liggende på utleveringssted i 14 dager fra ankomstdagen, deretter vil pakken bli sendt i retur til vårt e-handelslager.
Når vi mottar pakken i retur, vil din ordre bli kreditert (minus et administrasjonsgebyr på 250 kr for frakt tur/retur), og du vil få tilbakebetalt til samme bankkonto som ditt kjøp ble gjennomført med. Har du valgt betalingsmåte med faktura, vil du motta en ny faktura.
Hva skjer hvis returpakker er underfrankert?
Pakker som blir returnert og er underfrankert, vil bli belastet kunde med 99 kr.